- Exhaurit

DO Alicante
100% Monastrell
14% Vol. Alcohol | Veggie | 750ml
Política de Privacitat
Política d'Entregues
Termes i Condicions
Laudum Monastrell Roble és un vi que entra pels ulls i conquereix pel paladar. Presentat en la seva exclusiva ampolla que emula una columna d'ordre clàssic, aquest negre és un homenatge a les arrels romanes de les terres alacantines. Elaborat amb raïm de ceps vells de Monastrell, ha reposat 4 mesos en botes de roure francès, americà i hongarès, el temps just per domar la seva força i afegir-li matisos especiats sense ocultar la seva essència fruitada.
En servir-lo, revela un color vermell violeta intens i brillant. Al nas és una autèntica explosió de fruita vermella i negra madura (cireres, prunes), acompanyada de tocs subtils de vainilla, espècies i un fons lleugerament fumat. A la boca, el Laudum és llaminer, rodó i molt equilibrat. Els seus tanins són dolços i madurs, oferint un pas per boca sedós i un final llarg que deixa un record a fruita fresca i regalèssia.
És un vi extremadament versàtil, ideal per al dia a dia o per a celebracions. Marida de forma espectacular amb tapes i embotits ibèrics, carns a la brasa, arrossos amb carn i formatges semicurats. També és el company perfecte per a plats de pasta amb salses de tomàquet intens o una lasanya de carn,
Fitxa tècnica