TITULARITAT

El titular del lloc web és la companyia WONDERFUL WINES SL, (d'ara endavant, “WONDERFUL WINES”) amb domicili social en Carrer Covadonga 369 2 1 de Sabadell, Barcelona, Espanya i amb CIF B67424283

La Companyia està inscrita en el Registre mercantil de Barcelona; Tom: 46887; Fulla: B-534286; Inscripció: 1a.

L'adreça electrònica d'atenció al client: info@wonderfulwines.es 

WONDERFUL WINES, informa els usuaris que compleix amb la vigent normativa de protecció de dades.

D'acord amb el que es disposa en la normativa vigent, WONDERFUL WINES només recull les dades estrictament necessàries per a oferir els serveis derivats de la seva activitat i altres prestacions, serveis i activitats atribuïdes per la Llei.

Dades del responsable del tractament:

Identitat: WONDERFUL WINES SL - NIF: B67424283 

Adreça postal: CARRER COVADONGA 369 2 1 · 08203 - SABADELL · BARCELONA

Telèfon: 644529806 - Correu electrònic: info@wonderfulwines.es

LLIURAMENTS

Les comandes rebudes es gestionaran, com a regla general, el següent dia laborable segons el calendari oficial de la ciutat de Manresa. En el moment en què la seva comanda sigui recepcionada pel nostre personal de magatzem l'estat de passarà a "PROCESSAMENT" i començarà a comptar els terminis següents.

Com a norma general, els paquets s'envien dins de les 48 hores següents a la recepció del pagament mitjançant agències de transport de reconegut valor que podran variar en funció de la destinació i mercaderia enviada.

Una vegada la seva comanda sigui lliurada a l'agència de transport l'estat passarà a "ENVIAT", i és llavors quan comencen a comptar els terminis de lliurament marcats per l'agència de transport.

Les despeses d'enviament inclouen les despeses de manipulació i empaquetat, així com les despeses postals. Les despeses de manipulació tenen un preu fix, mentre que les despeses de transport poden variar segons el pes total del paquet. T'aconsellem que agrupis tots els teus articles en una mateixa comanda.

No podem combinar dues comandes diferents, i les despeses d'enviament s'aplicaran per a cadascun de manera individual.

Les caixes són grans i els teus articles estaran ben protegits.

Si en el moment del lliurament observes que la caixa aquesta humida NO ACCEPTIS el paquet i contacta immediatament amb els nostres agents, la comanda seré reexpedida sense cap cost.

DRET DE DESISTIMENT

Tots els consumidors de Wonderful Wines SL tenen dret desistir de la seva compra conforme al que s'estableix pel Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris.

El termini de desistiment el podrà exercir qualsevol consumidor des de la confirmació de la seva comanda fins als 14 dies després de la recepció dels béns adquirits.

Per a iniciar el procés han de posar-se en contacte, per escrit, a través del formulari web o enviant un e-mail a soporte@wonderfulwines.es indicant el número de Comanda i la voluntat de desistir de la seva compra.

En funció de l'estat de la seva comanda ens podem trobar amb els següents suposats:

a) Si la seva Comanda no ha estat enviat, Wonderful Wines procedirà a cancel·lar la comanda i reemborsar el 100% de l'import pagat.

b) Si la seva Comanda ja ha estat enviat, és obligació del consumidor retornar la mercaderia a Wonderful Wines, per a això disposem de les següents opcions:

a. El Consumidor enviarà, com cregui convenient, la mercaderia a les instal·lacions de Wonderful Wines.

b. Wonderful Wines facilitarà una etiqueta de devolució i, el consumidor retornarà lliurant els béns i l'etiqueta de devolució en una oficina de Correus. El cost de la devolució serà deduït de l'import a reemborsar.

c. Wonderful Wines facilitarà la recollida dels béns en el domicili on van ser lliurats mitjançant missatger. El cost de la devolució serà deduït de l'import a reemborsar.

En cap cas Wonderful Wines assumirà les despeses de recollida i devolució de la mercaderia.

Una vegada rebem els productes en el nostre magatzem, tenint en compte que els mateixos es troben dins dels recollits expressament per l'Article 103 del RDL 1/2007 (Productes que poden deteriorar-se o caducar amb rapidesa i/o productes precintats que no són aptes per a ser retornats per raons de protecció de la salut una vegada desprecintados), procedirem a la inspecció i validació de l'estat dels productes objecte de la devolució, podent donar-se un dels següents suposats:

a) Si el 100% dels productes retornats no han estat desprecintados i són aptes per al consum d'altres clients, es procedirà a la devolució del 100% de l'import pagat, inclòs les despeses d'enviament inicials, deduint si és el cas les despeses de devolució.

b) Si algun dels productes ha estat desprecintado i no són aptes per al consum d'altres clients, es procedirà a la devolució de l'import dels productes en bon estat deduint les despeses d'enviament inicials i les despeses de devolució.

El reemborsament de l'import de la devolució resultant es realitzarà en el termini màxim de 14 dies a comptar des de la recepció dels béns retornats en el nostre magatzem, d'acord amb el que s'estableix en l'Article 107.3 del RDL 1/2007.

DEVOLUCIONS

Si el vi que ha rebut no està en condicions o presenta algun defecte (suro, per exemple), pot retornar-nos-ho i ho substituirem per una nova ampolla o producte. Per a això serà necessari que contacti amb nosaltres i li indicarem la manera de realitzar la devolució.

En tot cas serà necessari que ens retorni l'ampolla amb la resta de vi i tapada amb el seu suro original, perquè el nostre equip de valoració pugui confirmar el defecte; una vegada confirmat, afegirem una nova ampolla a la seva pròxima compra. L'ampolla defectuosa haurà de retornar-nos-la vostè, en un termini de 30 dies posteriors a la data de la seva compra, a la direcció del nostre magatzem i indicant d'algun mode visible sobre la caixa el número de la comanda afectada com a referència:

Wonderful Wines, S.L.

C/ Muralla del Carme, 9-11 Local 2

08240 Manresa (Barcelona)

Si el motiu de la devolució és simplement que el vi no satisfà les seves expectatives i havia comprat més ampolles, pot retornar-nos les que li queden, a la mateixa direcció abans indicada, però en aquesta ocasió en un termini màxim de 15 dies i el cost de devolució correrà pel seu compte. Una vegada comprovat que les ampolles han estat rebudes en perfecte estat, li retornarem l'import d'aquestes descomptant un 10% en concepte de reubicació en el magatzem.

Qualsevol devolució per trencament o incidència durant el transport ha de ser comunicada al nostre departament d'atenció al client (info@wonderfulwines.es) al més aviat possible i sempre durant les 24 hores posteriors al lliurament de les ampolles; aquest tipus de devolucions hauran de ser gestionades directament pels nostres agents. En aquest cas, la devolució i reposició de les ampolles afectades no tindrà cap cost per a vostè, o per al destinatari, en el cas que es tracti d'un regal.