LLIURAMENTS

Com a norma general, els paquets s'envien dins de les 48 hores següents a la recepció del pagament mitjançant agències de transport de reconegut valor que podran variar en funció de la destinació i mercaderia enviada.


Les despeses d'enviament inclouen les despeses de manipulació i empaquetat, així com les despeses postals. Les despeses de manipulació tenen un preu fix, mentre que les despeses de transport poden variar segons el pes total del paquet. T'aconsellem que agrupis tots els teus articles en una mateixa comanda.

No podem combinar dues comandes diferents, i les despeses d'enviament s'aplicaran per a cadascun de manera individual.

Les caixes són grans i els teus articles estaran ben protegits.

DEVOLUCIONS

Si el vi que ha rebut no està en condicions o presenta algun defecte (suro, per exemple), pot retornar-nos-ho i ho substituirem per una nova ampolla o producte. Per a això serà necessari que contacti amb nosaltres i li indicarem la forma de realitzar la devolució.

En tot cas serà necessari que ens retorni l'ampolla amb la resta de vi i tapada amb el seu suro original, perquè el nostre equip de valoració pugui confirmar el defecte; una vegada confirmat, afegirem una nova ampolla a la seva pròxima compra. L'ampolla defectuosa haurà de retornar-nos-la vostè, en un termini de 30 dies posteriors a la data de la seva compra, a la direcció del nostre magatzem i indicant d'alguna manera visible sobre la caixa el número de la comanda afectada com a referència:

Wonderful Wines, S.L.
C/ Muralla del Carme, 9-11 Local 2
08240 Manresa (Barcelona)

Si el motiu de la devolució és simplement que el vi no satisfà les seves expectatives i havia comprat més ampolles, pot retornar-nos les que li queden, a la mateixa direcció abans indicada, però en aquesta ocasió en un termini màxim de 15 dies i el cost de devolució correrà pel seu compte. Una vegada comprovat que les ampolles han estat rebudes en perfecte estat, li retornarem l'import de les mateixes descomptant un 10% en concepte de reubicació en el magatzem.

Qualsevol devolució per trencament o incidència durant el transport ha de ser comunicada al nostre departament d'atenció al client (info@wonderfulwines.es) al més aviat possible i sempre durant les 24 hores posteriors al lliurament de les ampolles; aquest tipus de devolucions hauran de ser gestionades directament pels nostres agents. En aquest cas, la devolució i reposició de les ampolles afectades no tindrà cap cost per a vostè, o per al destinatari, en el cas que es tracti d'un regal.